Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампичката за маслото премигва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лампичката за маслото премигва

    Интересно, защо лампичката на маслото ми премигва от време на време, общто взето когато си реши, но винаги когато се случи, колата е на ниски обороти. Няма значение дали я карам на газ или бензин. Друг момент както днес ми се случи, някак си колата пада под 900 оборота та дори изгасна сам, и в интерес на истината ми се случва това за пореден път. Газ има, не е като да няма, но се чудя какво може да причини такъв тип проблем? А дали може да ми препоръчате някой мн. добър газаджия който се занимава с Алфи и по спецялно с боксерчетата ?
    145, 1.7 16V
    -----------------------

  • #2
    а масло имаш ли?
    провери си нивото на маслото сутрин преди да запалиш. ако е наред най-вероятно е маслена помпа.
    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

    Comment


    • #3
      По добре бягай веднага в сервиза да не стане по-лошо това са първите симптоми преди ремонт.
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Yon
        По добре бягай веднага в сервиза да не стане по-лошо това са първите симптоми преди ремонт.
        Не че искам да те плаша ама си прилича на позадрали лагери иди найстина по най бързия начин в свестен сервиз за да проучат въпроса

        Comment


        • #5
          проверил съм маслото от одавна и е ОК. значи колата беше на сервиз смениха и всички консумативи (ремаци, ролки, масло, филтри) и и направиха центровка, но чесно казано има нещо много странно. Понякога имам чувството че сервото е по стегнато от нормално, личи си по волана и спирачките. Друго което ме учудва адски много е, че оборотите падат понякога и дори ми се случи да загасне колата и то не веднъж. Най ужасното е, че незнам къде да отида на сервиз при нчкой алфаджия който знам че ще ми обърне внимание и е разборач.
          145, 1.7 16V
          -----------------------

          Comment


          • #6
            за сервиз специално не знам щото от скоро карам алфа но със сигурност знам че проблема е много опасен и трябва незабавна намеса..
            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

            Comment


            • #7
              Ако ти примигва на ниски обороти лампичката на маслото, а имаш масло...не искам да те плаша, но двигателя си плаче за ремонт...за добър майстор в София не мога да те упътя, но знам един, който си разбира от работата много!Най-добрия майстор, който е ремонтирал колата ми.Все пак цял живот се е занимавал и продължава да се занимава с това!Той е в Перник, на 20 км. от София е.Телефона му е 0887 320 305.Ти си решаваш, но взима малко и работи много качествено.Даже на мен ми предложи няколко варианта за ремонт с различни цени и с всичките им +/- за всеки един вариант!

              == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              Comment


              • #8
                Чакайте, па Вие с ремонта бе! Колега, на газ ли караш? Какво масло ти наляха последния път? На колко километра /реални/ ти е ДВГ-то? Прегряван ли е ДВГ?
                Аре ся кажи за тия работи и после ще му мислим.
                Mitsubishi Outlander
                Mitsubishi Space Star
                Daihatsu Terios

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Crusader
                  Чакайте, па Вие с ремонта бе! Колега, на газ ли караш? Какво масло ти наляха последния път? На колко километра /реални/ ти е ДВГ-то? Прегряван ли е ДВГ?
                  Аре ся кажи за тия работи и после ще му мислим.
                  карам я предимно на газ, маслото чесно казано трябва да погледна в ку6ти тубата каква беше защото не помня на изуст, а колата би трябвало да е на около 185 000 кн.
                  държа да отбележа, че въпросния проблем се случва много родкя но не е като да не е ставал. Възможно ли да е заминала маслената помпа ? И още нещо, това ми се е случвало само на ниски обороти и разбирасе като се качат на 1000 спира да мига.

                  А възможно ли да е от центровката на двигателя ? Забелязах я че напоследък дори ми се случва да загасва на няколко пъти, особенно ако е била във високи обороти и изведнъж се върне в ниски, примерно да изключа от скорост.

                  А нормално ли е на тези боксери в първите 2000 оборота да поема бавно и тромаво ? При мен е така и като ги прескочи става опасна
                  145, 1.7 16V
                  -----------------------

                  Comment


                  • #10
                    аз да ти кажа преди да се стрескаш си смени датчика пък после пиши пак дали мига
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей
                      аз да ти кажа преди да се стрескаш си смени датчика пък после пиши пак дали мига
                      Ми той човека казва че и държи ниски обороти. По тва дето го описва варянти три
                      1. нещо кара колата да работи на прекалено ниски обороти и затова гасне и на място попремигва лампата-няма налягане.Мотора си е читав явно инжекциона не.
                      2 помпата е заминала и не държи налягане а покрай нея вече и др неща са фира
                      3 позадрали са лагери и затова позатягат на ниски и гасне, лампата може да свети при затягнето и да не държи налягане или от самите скапани лагери. Обикновенно ако процеса е бавен в момента колата има и загуба на мощност а след време ще почне и да чука на по високи обороти.
                      Та според мене най добре читав майстор да види че така става страшно а мое да е нещо съвсем малко по електрониката да речем и затова просто да падат оборотите та така

                      Comment


                      • #12
                        Първо който ти е казал че ти е правил "центровка" и ти е зел пари за това му кажи да се застреля

                        Второ ако са ти ниски оборотите проблема с ламбата на маслото идва точно от това

                        И трето добре е да се види на диагностика от къде ти идва проблема ако го има често
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          тук идва въпросът къде да я закарам за центровка на двигателя на бенз и после да оправят и газта ?
                          нензам за лагерите но двигателя доста добре се държи като изключим въпросното падане на обороти от време на време което според мен е по скоро ел проблем, но трябва да се види !
                          145, 1.7 16V
                          -----------------------

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ak47
                            тук идва въпросът къде да я закарам за центровка на двигателя на бенз и после да оправят и газта ?
                            нензам за лагерите но двигателя доста добре се държи като изключим въпросното падане на обороти от време на време което според мен е по скоро ел проблем, но трябва да се види !
                            Тая кола на бензин НЕ СЕ ЦЕНТРОВА А проблема ти не е ЕЛ а някъде в инжекциона и по-точно датчиците които го обслужват
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Въпросното падане на оборотите /особено ако е на газ е от не добре регулирана АГУ ->иди да я настроят на газанализатор/ ако оборотите са така и на бенз ->слушай Бобо, тоя ДВГ не се центрова, регулира, настройва и т.н. тая работа я върши ЕКУ-то и то по показанията на датчиците, сега сети се кво става ако някой датчик дава некоректни данни /а при теб почти съм сигурен че ЕКУ-то е в авариен режим, щото вероятно газджията си е оставил ръцете/
                              Номера е следният:
                              1. Оправяш си ДВГ да работи идеално на бензин ->Бобо е твоят човек
                              2. Отиваш на свестен газджия да ти настрои АГУ-то /и то така че при 140 км/h оборотите да не се колебаят като изключиш от скорост, а да со стоят на 900 както си му е редът/
                              3. Проверяваш си датчика на маслото /щото Бош е супер немско качество /
                              4. Чак тогава ако пак ти просветва лампата на маслото при 900 об. опитваш да смениш маслото с някакво по-гъсто /да речем VS vision 15W40/
                              5. Ако и тогава просветва лампата проверяваш маслената помпа /пак да ти я види специалист а не някой лаик/
                              6. Ако нищо от горепосочените неща не помага, леееекичко почваш да мислиш за ремонт на ДВГ, но чак след като натикаш всики възможни добавки за масла и пак не става на работа



                              Е както виждаш си още далеч от ремонта ->карай по схемата. Я ако съм пропуснал някоя точка ме допълнете
                              Mitsubishi Outlander
                              Mitsubishi Space Star
                              Daihatsu Terios

                              Comment

                              Working...
                              X